Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2968

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958
Yeah!!!!!
Welcome to the ClassicVanHalen.com.
Page 1 of 18 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 179

Thread: Yeah!!!!!

  1. #1
    Band Manager
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Wouldn't you like to know?
    Posts
    3,078

    Yeah!!!!!

    It can't be "Van Halen" without Roth, any more than it can be "Van Halen" without Eddie.


  2. #2
    No WhaleGang, Yes MadJack
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Marília, SP, Brasil
    Posts
    228
    Awesome Al's kit!



    Last edited by Man Halen; December 26th, 2011 at 04:08 AM.

    Van Halen rare 'n' cool stuff? Reach @VanHalenBrasil

  3. #3
    Bad Ass Motherfucker
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    S.Florida
    Posts
    414
    Oh hell yes!!!
    Achilleslastand - You come off as attempting to sound funny in every worthless post of yours...If i was you id be seeking a refund from the dane cook school of comedy as its clear to me you got ripped off....

  4. #4
    Groupie
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    Brielle, Netherlands
    Posts
    58


    I've been waiting so long for this!
    After the video I was just staring at my screen for a while, totally speechless.
    Best Christmas present ever!!!!

    Can't wait!!

  5. #5
    No cheer******s allowed!
    Join Date
    Feb 2004
    Posts
    28,415
    I just got this in my email, early this morning, which said: Van Halen...the future.

    The video is very cool & classy (B&W), not sure who's dog that is, sharing the stage.
    I would have loved for some brand new music to go with the cool clip, though!
    I was soooooooooooooo ready, when i clicked on the thing.

    Still....
    I liked how they did this, the day after xmas.
    I didn't expect it!

    I guess we know what that earlier picture, with the balloons was for!

    TICKETS!!!!!!

  6. #6
    NOTICE the HOTNESS BELOW
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    At my house
    Posts
    676
    Hey guys! Sorry not been around much, workin my hiney off, I should be sleeping now, but OMG! I'VE NOT BEEN THIS HAPPY, EXCITED, DOWNRIGHT FRIGGIN EUPHORIC IN YEARS! I SWEAR ED AND THE BOYS HAVE MADE MY NEXT ENTIRE DECADE! OH HELL YEAH! I'M NOT GONNA BE SLEEPIN TODAY!
    I want my very own Romeo Delight!!!

  7. #7
    Metal Up Your A$$!
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Far, far away
    Posts
    14,465

    Exclamation

    Quote Originally Posted by unchainedguitars View Post
    I just got this in my email, early this morning, which said: Van Halen...the future.

    The video is very cool & classy (B&W), not sure who's dog that is, sharing the stage.
    I would have loved for some brand new music to go with the cool clip, though!
    I was soooooooooooooo ready, when i clicked on the thing.

    Still....
    I liked how they did this, the day after xmas.
    I didn't expect it!

    I guess we know what that earlier picture, with the balloons was for!

    TICKETS!!!!!!
    Got the same email, but I could not open it at work.
    Sent it to Bella and to a friend.
    Wolfgang Van Halen - "I love being a bass player. It’s just me and Al — a groove section. Just boom, boom, boom, and we’re good". GW
    ---
    Edward Van Halen - "What is next for Wolf is the next record and the next tour. He’s no different than I am. Music is his life. If he goes back to school, I’ll probably go with him.” GC

  8. #8
    No cheer******s allowed!
    Join Date
    Feb 2004
    Posts
    28,415
    Interesting, they chose all 1984 tracks as the soundtrack...
    Maybe they are the most well known, to those outside the fan base.

    New album, though?
    I was waiting for some information on that, after the ticket info.
    I'm very intrigued, to say the least.

    Damn it, though, i gotta go into work for an AM shift.
    I will be back after 5 pm, awaiting the flood of comments to follow this cool news!

  9. #9
    I was browsing the Net on my phone a couple of hours ago and saw Alex Van Halen's Facebook page....and the video. I too was hoping for new music but at least with the new footage I know that something is happening for sure!!! So glad...

  10. #10
    Band Technician
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    INDY
    Posts
    949



    It's not even on the news desk yet!

 

 

Similar Threads

  1. YEAH WHITE SOX !!!!
    By Prettywoman5150 in forum Non-VH Related Stuff
    Replies: 16
    Last Post: October 26th, 2005, 09:58 AM
  2. OH YEAH!!!!!!
    By Mean_Street in forum Main Classic Van Halen Discussion Forum
    Replies: 9
    Last Post: February 11th, 2002, 09:49 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •